2009 m. gegužės 24 d., sekmadienis

Agurkiniai darbiukai

Nepatiko man tas agurkų tinklas. 
Ir mano agurkams nepatiko mano agurkų tinklas. 
Jie pareiškė, kad verčiau bus svyrantys ir daug vietos užimantys agurkai, nuolat bandantys nusilaužti tai lapus, tai viršūnes, nei vyniosis tuo tinklu. 
Mano bandymai agurkų ūsus nukreipti teisinga linkme žlugo.
Mano bandymai vynioti agurkus apie aštrų, kietą tinklą taip pat žlugo net neprasidėję (baisu, kad nupjaus stiebą).
Galbūt tas tinklas gerai tinka auginant didelėse erdvėse, lauke, pavyzdžiui, tačiau šiandien aš jo atsiprašiau ir nuėmiau. Vietoje tinklo ištempiau paprasčiausią skalbinių virves ir kiekvieną agurką švelniai apsukau aplink jas. 
Agurkai atrodo patenkinti, mane džiugina faktas, kad jie dabar užima mažiau vietos. 


Beje, vakar juos laisčiau parūgusia arklio kaka - atrodo, patiko. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

 
Website counter